Carbage run gaat bij beginnen

14 juli 2014 - Meppen, Duitsland

Het is zover, de garbage of nee de carbagerun is begonnen. En hoe!!!! Na de laatste spullen gepakt te hebbe  en ervan uitgaande dat de camping voorzien is van alle faciliteiten gaan we met onze ford Explorer welke is veranderd in de breaking bad mobiel op pad naar het o zo mooie en sfeervolle ermerstrand. On route moet Herman nog even zijn mobiel voorzien van een kabeltje en komen we de eerste collega carbaggers tegen. Haha, wij hebben een mooiere! Hasker rijd dus is het niet raar dat we direct verkeerd rijden maar na een strakke manoeuvre weer aan de goede kant van de weg te halen zijn beland halen we Erm. Hier begint lichtelijke paniek te ontstaan daar we nog steeds vinden dat we de mooiste hebben en waarschijnlijk zal dat ook zo blijven maar wat staan er een prachtige creaties. Van gepimpte volvo' s tot een een echte smurfenauto en een piratenboot. Fantastisch! Hasker zijn ouders, broer en oom en tante zijn ook nieuwsgierig en komen een kijkje nemen. Nu is het wachten op de keuring en anderhalf uur later zijn we aan de beurt. Eitje. Hard gekookt. Met een beetje zout. Dus zonder problemen goedgekeurd. Nu de camping op en tent neer zetten.  Goed geregeld een tent van 10 bij 4 terwijl de gemiddelde tent 1m2 is? Hahaha, agregaatje hier kkoffiezetapparaat daar en wij? Helemaal niets van dat alles. Herman loopt al te sjansen met wat dames maar dat helpt niet echt. Hou je buik in van Dijk! Geen succes dus. De eerste baco's worden weggetikt, we maken kennis met de buren en de buren en buren en buren en treffen gasten uit Paasloo, Oldemarkt, oldeberkoop Den Haag. Beetje dom zeuren en ouwehoeren. De bacardi is inmiddels opcen dan moetcer maar een biertje gehaald worden. Het is per slot van rekening ook al kwart over 6. Even een patatje en een broodje hamburger scoren. Heerlijk. Wordt je weer mens van. De avond gaat gestaag door en in de grote feesttent staat buurman en buurman. De dj's van de avond. Uiteindelijk eindigt de avond voor Herman om 23 uur. Hij taait af naar zijn slaapzak. Alexander en Hasker kunnen er geen genoeg van krijgen en gaan volledig uit hun dak op de klanken van Armin van Buren. Waarmee de avond tot haar einde komt in sen climax voor Alexander en een anti climax voor Hasker. De duitsers zijn wereld kampioen. Vanochtend werd Hasker dus wakker met een redelijk zlecht gevoel in zijn hoofd en nee dat kwam dus niet door de alcoholische versnaperingen maar door die rot Duitsers alhoewel de andere reisgenoten daarczo hun twijfels bij hebben. Nu inmiddels op weg naar het o zo prachtige Duitsland. Deutschland, deutschland uber alles zullen we vandaag nog wel eens horen. Chemnitz is ons reisdoel, het varken is op de foto gezet (hierover morgen meer) bis spater liebe freunde.